סטודיו מנדרינה: מי ישב על הכיסא שלי?!

יום רביעי, 4 בפברואר 2015

מי ישב על הכיסא שלי?!

יומים אחרי שחזרתי לגולן מפרויקט החנות בשנקין, התקשרה אלי לירון.
היא סיפרה שהיא עובדת ב״שילובים״, מרכז שיקומי המספק תעסוקה 
לאוכלוסיה עם צרכים מיוחדים הממוקם בכפר מכבי (צמוד לקרית אתא).
בכפר סדנאות לקרמיקה, עיסת נייר, עץ ועוד.
תושבי הכפר מתפרנסים ממכירת המוצרים
ולירון התענינה לגבי החנות פופ אפ בשינקין.
ביקשתי ממנה לשלוח לי תמונות של הסדנאות בכפר.




כשהגיעו התמונות התלהבתי כמו ילדה קטנה ומיד הזמנתי כיסא צבעוני.
שיהיה, שלא יחסר.... לליבי אולי בשבילי... נשב בתורות מה זה
חשוב?!









"מי ישב על הכיסא שלי ... ?"



בהזדמנות הראשונה נסעתי לבקר את לירון שנשמעה כבר בטלפון מתוקה אמיתית!,


חנות המוצרים השונים 



סדנת קרמיקה של לירון 

המרכז ממוקם בין שדות הקיבוץ, באזור המשרה אווירה נינוחה ותורם להליכי הטיפול והשיקום.
מרגש לראות את הדו קיום בצוות המדריכים והחניכים.
עשינו סיור בסדנאות השונות וביקרתי בחנות המטופחת בתוך מבנה עץ.

אין ספק שהסדנא הכי צבעונית היא של העיסת נייר!!!



















ממליצה אם אתם באזור לקפוץ לבקר בכפר.
המוצרים שובי לב והמטרה טובה ומבורכת.
כלי הקרמיקה הצבעוניים יכולים להתאים בדיוק עכשיו למשלוחי מנות (אחזיק אותם בקרוב גם בסטודיו שלי בנטור).


אבל הכי שמחתי לקבל אתמול הודעה מלירון שעוד חודש וחצי המוצרים של הכפר יוצגו בחנות הפופ אפ ברחוב שנקין 33 ת״א !!!
אני מיד הבטחתי לבוא לבקר...
אם גם אתם כמוני לא יכולים להתאפק וממממש חייבים כיסא צבעוני ושמח, תרימו טלפון ללירון ממרכז "שילובים".


ומה חדש בסטודיו ?
אנחנו מתארגנים לקראת שבוע הבא למכירת חורף חגיגית במושב נחלים (צמוד לפתח תקוה).

כמו בכל שנה אני אורזת את הסטודיו ברמת הגולן ומתארחת במחלבת נחלים, והשנה מצטרפים אלי המטפחות של הילולים הבגדים של צבעים והנעלים הצבעוניות של אורן.
בתוספת לתכשיטים הצבעוניים שלנו נגיע הפעם עם קולקציה שלמה של גווני חורף .








והכל זכוכית עבודת יד בשילוב עורות ושרשראות מיוחדות .
כל הפרטים התמונות בדף הפיסבוק של האירוע, אם לא אישרתם השתתפות זה הזמן להיכנס ולאשר ! 
ניפגש :) (לדף הפיסבוק)






5 תגובות:

  1. רינה, כבר אמרתי שאין על הבלוגים שלך?? כל פעם אני לומדת דברים חדשים והפעם ממש ממש התרגשתי משילובים!!

    השבמחק
  2. אני חייבת ללכת לסיים את הבלוג...( היום בבוקר)
    11:00זהו עוד אחד יצא לדרך ,עכשיו אפשר להמשיך לעבוד:)

    השבמחק
  3. תודה על הקישור לשילובים. אני כבר על האתר שלהם :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...