סטודיו מנדרינה: יום העצמאות

יום שני, 16 באפריל 2018

יום העצמאות



פשוט ומנצח. כמה מסובך זה יכול להיות?
כל שנה אני שוברת את הראש מחדש.

אז מה אני מתכננת ליום העצמאות השנה?
רעיון מדליק, קליל ומתאים בול למושב הססגוני שלי.



רשימת המרכיבים:
קשת שיער פשוטה
בלונים בצבעי הדגל
והרבה אוויר בריאות (ובכן, יש הרבה ילדים בנטור...)




ולמרות שאחיותיי (מספר אחת בהתייעצויות תמיד) לא התלהבו,
אני חושבת שמצאתי קלף מנצח!



מחפשים עוד רעיונות מדליקים ליום העצמאות?
תיעוד מדוקדק משנים קודמות תוכלו למצוא בלחיצה מתחת לכל תמונה. 

איך מכינים ? כל ההוראות כאן 


זה רק כוסות כל הפרטים כאן 



כתרים מסול ועוד רעיונות כאן 


כובעים שתמיד מוסיפים לתצוגה סרט הדרכה כאן 



________________________________________


חופשת פסח הייתה מטורפת ועמוסה במיוחד בסדנאות.
רונית מעזר מציון תפסה אותי בדיוק כשחיפשתי את הזווית הנכונה להרים בה את הרגליים.
היא הציעה לי להצטרף לשוק מחנה יהודה בלונדון.

"מה?!" רעיון המנוחה פינה את מקומו למחוזות יצירתיים ותזזיתיים בהרבה.
יריד ענק יתקיים בלונדון בתחילת השבוע הבא, היא סיפרה, 
שוק ירושלמי תוסס בבירה הקרירה.
נשמע מבטיח! ברור שלא יכולתי לסרב.
אני עדיין מופתעת מהמהלך. אבל בעוד ארבעה ימים התכשיטים שלי ואני בלונדון.




לרגל המאורע, התחלתי לעבוד ימים כלילות – שרשראות, טבעות, 
עגילים ועוד תכשיטים בשלל צבעי הקשת.
וגם, איך לא? קולקציית תכשיטים מיוחדת לשוק בגווני הדגל -  כחול ולבן.














אז תאחלו לי בהצלחה, ואם אתם גרים בלונדון, יש לכם חברים בבירה הבריטית, 
או שאתם סתם מטיילים באזור - תקפצו לביקור, תפיצו את הידיעה: שוק מחנה יהודה מגיע לעיר!

כרטיסים לאירוע ניתן לרכוש בלחיצה כאן 

פוסט חדש על היריד בלונדון כאן 

עדכונים והרבה תמונות בדף הפייסבוק שלי, מבטיחה! 
(מה זאת אומרת אתם עדיין לא עוקבים?).

מילה אחרונה לסיום,
תודה ענקית לכל המשפחות שהצטרפו אלי הפסח לסדנאות הזכוכית.
היה מרתק ומשמח. תודה לכם על האמון, על המילים, על התגובות המפרגנות
.
תודה על האומץ להתעסק בחומר חדש ולא מוכר, על היכולת לשחרר וליהנות מהדרך ומהתוצאה.
היה לי עונג אדיר לפגוש את כולכם! וסליחה גדולה מכל האנשים שלא הצלחתי לפגוש עקב הביקוש המבורך. הסדנאות פתוחות כל השנה, ואתם מוזמנים לבוא וליהנות איתנו!!!






עוד לא עוקבים אחרי הבלוג שלי?
רוצים לקבל עדכונים שוטפים מהסטודיו,
לשמוע על מבצעים ברגע האמת, ולגלות סודות ורזים על מקומות שווים לביקור?
הוסיפו את המייל שלכם בלחיצה כאן  ונמשיך להיפגש.


רינה 

2 תגובות:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...